Tuesday, January 5, 2010

Marilah Mari membaca


Salam semua sahabat handai sekalian...

Sementara cuti-cuti malaysia yang ada nih, isilah mase terluang dgn perkara berfaedah.. Hehe.. selain drpd men game (agak berfaedah..hehe), aku ade beli sebuah novel. Ntah kenape aku buang tebiat bace novel nih. Aktiviti ni lah mende yg aku paling benci dulu. Hehe.. Aku nak mempromosikan sebuah novel, tajuknya "Syabab Musafir Kasih". Jalan ceritanya sesuai untuk para remaja. Ni bukan novel cinta. Novel ni genre pembina jati diri. lebih kurang macam tu lah. Dapatkan segera di kedai-kedai buku berdekatan. (Sementara stok masih ada...)

Selamat membaca dan beramal.... semoga terkesan pada jiwa kiter semua.... :P

Nak tahu isi kandungan dier... bleh kol aku kat ym azim_chaohakkai@yahoo.com.my atau msg je...

3 comments: